5.5. Obećanja i pozivi od Boga

 

5.5. Obećanja i pozivi od Boga

 Poglavlje 5.5.Pozivi od Boga

1. Šta Allah obećava?

Može li nam netko reći da li je Allah u Kur'anu ikada nekoga pozvao k sebi i obećao da će ga čuti ako mu neko pozove pomoć u nevolji?

A jamstvo da će on uslišiti vaše molitve?

Obećava li on oproštenje grijeha sada i sigurnost spasenja i Vječnog života nakon smrti bez da morate učiniti određeni broj dobrih djela? Koje konkretne stvari? Je li dovoljno 5 stupova? Možete li onda biti 100% sigurni?

2. Smijem li podijeliti ovo obećanje iz Biblije koje poznajem i doživljavam svaki dan... 

1 Ivanova 5,13-14 NET "Ovo sam napisao vama koji vjerujete u ime Sina Božjega da znate da imate život vječni. A ovo je pouzdanje koje imamo pred njim: da nas uslišava kad god nešto zamolimo po njegovoj volji.

https://bible.com/bible/107/1jn.5.13-14.NET

3. Bog Biblije nas poziva... Pozovi me!

'Zazovi me u molitvi i ja ću ti odgovoriti. Pokazat ću ti velike i tajanstvene stvari za koje još ne znaš.' Jeremija 33:3 NET

https://bible.com/bible/107/jer.33.3.NET


4. Isus iz Biblije poziva: Dođi k meni!

Matej 11:25-29 NET (novi prijevod na engleski)
U to vrijeme Isus reče: „Hvalim te, Oče, Gospodaru neba i zemlje, jer si to sakrio od mudrih i razumnih, a objavio djeci. Da, oče, jer ovo je bila tvoja milosna volja.
Sve mi je predao moj Otac. Nitko ne poznaje Sina osim Oca, i nitko ne poznaje Oca osim Sina i bilo koga kome Sin odluči da ga objavi.
Dođite k meni svi koji ste umorni i opterećeni i ja ću vas odmoriti. Uzmite jaram moj na sebe i učite se od mene, jer sam krotka i ponizna srca, i naći ćete pokoj dušama svojim.

5. Više biblijskih pozivnica: Dođite Bogu!

Psalam 66,5-6 Dođite i vidite djela Božja, koji je strašan u svojim djelima prema sinovima ljudskim. Pretvorio je more u suho; Kroz rijeku su prošli pješice; Tamo se radujmo Njemu!

Psalam 95,1-2 Dođi, pjevajmo od radosti Gospodinu, kličimo radosno stijeni spasa našega! Izađimo pred lice Njegovo sa zahvalnošću, Psalmom mu radosno klimo. Za više poziva i obećanja od Boga koje možete pročitati sami, idite na:

PROČITAJTE SLJEDEĆE POGLAVLJE 6. TROJSTVO

Kommentare

Beliebte Posts aus diesem Blog

1. Najviše pitanja muslimana

11.4.Žena u islamu?

11.5. Vole li muslimani doista Isusa?