3.4.Kur'anske kontradikcije
3.4.Kur'anske kontradikcije
Poglavlje 3.4. Kontradikcije Kur'ana
UVOD:
KAO UVOD U OVO POGLAVLJE, SLJEDEĆA OBJAVA NA OVOJ FACEBOOK STRANICI RAZGOVOR S MUSLIMANIMA DAJE DOBRU POZADINU ZA TEMU.
MOLIMO PROČITAJTE PRIJE NEGO URONITE U POGLAVLJE O PROTURJEČNOSTIMA KUR'ANA NIŽE:
1. GREŠKE ILI KONTRADIKCIJE U KURANU
Kada mnogi muslimani pročitaju ovaj naslov, odmah će i začuđeno odgovoriti: "U Kur'anu nema grešaka!"
Ne, Nemoguće! Ovo mora da su mitovi.
Da, Stvarnost; Evo činjenica! Kur'an ima grešaka. Nekoliko očitih pogrešaka.
Izvanredna web stranica BillionBibles.org daje izvrstan sažetak takvih najočitijih pogrešaka u Kur'anu .
2. Najočiglednije greške u Kur'anu.
Neke od pogrešaka u Kur'anu su proturječnosti koje islamski učenjaci pokušavaju premostiti Abrogacijom ili Nashhom (ovo je objašnjeno kasnije).
Ali Kur'an također ima povijesne i arheološke pogreške s kojima ćemo se pozabaviti u nastavku.
Istražimo neke od očitijih pogrešaka koje se nalaze u tradiciji Kur'ana.
3. Primjeri znanstvenih grešaka u Kur'anu
(Pozivajući se na predavanja dr. Jaya Smitha; Unutarnji problemi Kur'ana - Procjena unutarnjih poteškoća s Kur'anom, 2020.)
- Planine (S. 16:15; 21:31; 31:10; 78:6-7; 88:19) nisu klinovi za šatore da se zemlja ne potrese, budući da su formirane od vulkana i tektonskih ploča
- (S. 86:5-7) Potječe li sjeme doista u leđima ili bubrezima, ili je to jednostavno posudba od Hipokrata iz 5. stoljeća prije Krista? 5)
- (S. 18:86) čitamo: "Sve dok nije stigao do zalaska sunca, nije ga našao u vrelu mutne vode" Samo su praznovjerni u doba Muhameda vjerovali da kada netko stigne do sunca, zalazi u mutnom izvoru
- (S. 16:66) Kako kravlje mlijeko može doći između izmeta i krvi kravljeg trbuha?
- (S. 16:69) Rečeno nam je da med, koji daje lijek, izlazi iz pčelinjeg trbuha.
- (S. 6:38) kaže da sve životinje i leteća bića tvore zajednice, poput ljudi. Bi li to uključivalo pauke, gdje u nekim vrstama ženka pojede mužjaka nakon što je došlo do parenja. Je li to zajednica poput naše?
- (S. 25:45-46) tvrdi da je sunce ono koje se kreće stvarajući sjene, iako moderna znanost sugerira da bi Zemlja mogla biti ta koja se kreće
- (S. 65:12) glasi: "Bog je taj koji je stvorio sedam nebesa i isto toliko zemalja." Voljeli bismo znati gdje se nalazi ostalih šest zemalja.
- (S. 15:16-18; 37:6-10; 55:33-35; 67:5; 72:6-9 & 86:2-3) Meteori i zvijezde padalice su projektili ispaljeni na džine koje prisluškuju nastoje slušati čitanje Kur'ana na nebu. Ipak, meteori su ugljični dioksid, naspram nematerijalnih džina?
- Kralj Salomon je poučen govoru ptica (S. 27,16) i govoru mrava (S. 27,18-19). Ipak, mravi ne govore, već razmjenjuju feromone kao kemijske signale između sebe, koristeći svoje antene; pa, je li Salomon uzgajao antene?
- Sura 21:33 kaže da Sunce i Mjesec imaju putanje, ali nisu odvojene. Sura 36:40 kaže da Sunce i Mjesec kruže oko Zemlje, jedan za druge. Sura 91:1-2 kaže da Mjesec slijedi Sunce. Sve počinje iz čovjekove perspektive, promatrajući dvoje sa zemlje.
Zaključak: Ko god je pisao Kur'an, nije poznavao njihovu nauku.
Znanstveni problemi uključuju nerazumijevanje kako nastaju planine, nepoznavanje odakle dolazi sperma, med i kravlje mlijeko, ili gdje sunce zalazi, ili čak kako stvara sjene, ili nerazumijevanje pauka, mrava, ptica ili zbunjivanje koliko ima zemalja, da ne govorimo o pogrešnom tumačenju od čega su meteori napravljeni, pa čak ni što rade
Mnoge od njih su posuđene teorije iz drugih tradicija. Međutim, Bog, koji je stvorio znanost, ne bi napravio takve pogreške.
Još jednom sugeriramo, Kur'an je vrlo ljudska knjiga!
4. Pogreške u matematici i logici.
Kur'an sadrži greške u matematici , a pogrešna matematika u Kur'anu pobija tvrdnje o božanskom autorstvu Kur'ana.
Sura 4 Kur'ana, koja sadrži Allahovu matematiku o podjeli nasljedstva, prepuna je grešaka. Ova pogrešna matematika u Kur'anu dovoljno je mala da prođe površnu inspekciju, ali značajna u razotkrivanju bezbožnog autorstva Kur'ana.
Razmotrimo samo jedan primjer matematičke greške:
(A) ako iza muškarca ostanu roditelji, žene i dvije kćeri, kur'anska matematika zahtijeva da se podijeli 113% njegove imovine: i,
(B) ako je iza muškarca ostala majka, žene i dvije sestre, Kur'an zahtijeva da se 108% njegove imovine podijeli, kako slijedi:
"Allah vas poučava o vašoj djeci: za muškarce ono što je jednako udjelu dviju žena. Ali ako ima [samo] kćeri, dvije ili više, njima je dvije trećine nečijeg imetka. A ako postoji samo jedna , za nju je polovica, a za nečije roditelje svakome od njih pripada šestina imovine ako je ostavio djecu.
Ali ako nije imao djece, a roditelji [samo] nasljeđuju od njega, onda je za njegovu majku jedna trećina. A ako je imao braću [ili sestre], jer mu je majka šesta, nakon bilo kakvog ostavina koji je [možda] dao ili duga. Tvoji roditelji ili tvoja djeca - ne znaš tko ti je od njih najbliži u korist. [Ovi udjeli su] obaveza [nametnuta] od strane Allaha. Allah je, uistinu, Znalac i Mudar. A za vas je pola onoga što vaše žene ostavljaju ako nemaju dijete. Ali ako imaju dijete, za vas je jedna četvrtina onoga što oni ostave, nakon bilo kakvog ostavina ili duga. A za žene je jedna četvrtina ako ne ostaviš dijete.
Ali ako ostaviš dijete, onda je za njih osmina onoga što ostaviš, nakon bilo kakve ostavštine koju [možda] daš ili duga. A ako muškarac ili žena ne ostave ni potomke ni potomke, nego imaju brata ili sestru, onda je svakom od njih šesti.
Ali ako ih je više od dvoje, dijele trećinu, nakon svake ostavštine koja je data ili duga ako nema štete [prouzročene]. [Ovo je] naredba od Allaha, a Allah je sveznajući i strpljiv... Oni traže od vas [pravnu] odluku. Reci: "Allah vam daje odluku u vezi s onim koji nema ni potomke ni potomke [kao nasljednike]."
Ako čovjek umre, ne ostavljajući dijete osim [samo] sestru, ona će imati polovicu onoga što je on ostavio. I on nasljeđuje od nje ako ona [umre i] nema djeteta.
Ali ako postoje dvije sestre [ili više], one će imati dvije trećine onoga što je ostavio. Ako ima i braće i sestara, mužjak će imati udio od dvije ženke. Allah vam objašnjava [Svoj zakon], da ne zalutate. A Allah zna sve." - Kur'an 4:11,12,176
66,7% = 2/3 za kćeri 16,7% = 1/6 za majku
33,3% = 2 x (1/6) za roditelje 25,0% = 1/4 za supruge
12,5% = 1/8 za supruge 66,7% = 2/3 za sestre
112,5% = ukupno za slučaj (A) 108,4% = ukupno za slučaj (B)
A) Logička i povijesna nemogućnost. ( O tome pročitajte ovdje )
U Kur'anu 17:1 stoji da je jedne noći Allah odveo Muhammeda u džamiju "al-Aksa" u Jerusalemu:
"Uzvišen je Onaj koji je noću poveo Svoga Slugu od Mesdžid al-Harama u el-Mesdžid al-Aksa..."
To se zove Isra i Mi'raj (arapski: الإسراء والمعراج al-'Isr ā 'Wal-Mi'r j) kao dvije dijelovi Night Journey da, prema islamu, islamski prorok Muhamed je uzeo vrijeme jednu noć oko 621. godine.
Ali ovdje postoje neki povijesni problemi...
Muslimanska vojska je zauzela Jeruzalem 637. godine, a džamija al-Aqsa izgrađena je početkom 8. stoljeća. Problem s gornjom tvrdnjom u Kuranu je da je Muhamed umro prije nego što je muslimanska vojska uopće stigla do Jeruzalema i desetljećima prije nego što je izgrađena džamija al-Aqsa (za detalje pogledajte džamiju al-Aqsa).
B) Tko je u Egiptu ubrao Mojsija iz rijeke?
Kur'an kaže da ona koja je ubrala Mojsija iz rijeke nije bila njegova sestra nego majka. Prema Bibliji, žena koja je savjetovala usvajanje Mojsija bila je faraonova kći, ali prema Kuranu to je bila njegova žena (28,6-8).
C) Samarijanac koji je oblikovao zlatno tele.
Kur'an tvrdi da je Samaritanac bio taj koji je ukalupio zlatno tele za djecu Izraelovu i zaveo ih, a zlatno je tele klonuo (pogledajte poglavlje 20:85-88) iako je dobro poznato da Samarija nije postojala u to vrijeme.
Kur'an20 tvrdi da se Mojsije suočio s "Aronom" i "Samaritancem" jer su napravili zlatno tele za Izraelce dok je on (Mojsije) bio na brdu Sinaj:
"[Mojsije] je rekao: "O Arone, što si spriječio da me slijediš, kad si vidio da su zalutali? Jesi li onda prekršio moju naredbu?" [Aron] reče: "O sine moje majke, ne hvataj me za bradu ili za glavu. Zaista, bojao sam se da ćeš reći: 'Prouzročio si podjelu među djecom Izraelovom, a nisi se pridržavao [ni čekao] moju riječ.'" [Mojsije] je rekao: "A kakav je tvoj slučaj, o Samarijance?" - Kur' u 20:92-95
Koje su ovdje povijesne činjenice?
Asirija je osvojila židovsko sjeverno kraljevstvo 722. godine prije Krista, protjerala njenu višu klasu i dovela osvojene ljude iz drugih zemalja koji su se vjenčali sa Židovima niže klase kojima je bilo dopušteno ostati. Njihovo potomstvo zvalo se "Samaritans" ("Samiri" ili "Samariani" u nekim prijevodima Kur'ana) jer su zauzimali regiju "Samaria", nazvanu po svom izvornom vlasniku, "Shemer" (vidi 1. Kraljevima 16:24 u Biblija).
Židovi su prezirali Samarijance i zbog toga što su bili mješovita rasa i što su podigli vlastiti hram kako bi se natjecali s hramom u Jeruzalemu.
Ali incident sa zlatnim teletom u blizini planine Sinaj koji se spominje u Kuranu 20:92-95 gore dogodio se 1446. godine prije Krista, što je bilo 725 godina prije nego što je rođen prvi Samaritanac 721. godine prije Krista.
Kur'an uči da ga je Djevica Marija rodila u hladu palme, a ne u jaslama ovaca (pogledajte Mariju 19:23).
Kur'an zanemaruje sve dokumentirane povijesne dokaze dostupne svim ljudima kroz vijekove i donosi nam nova otkrića!
Kur'an tvrdi da je Haman bio faraonov premijer iako je Haman živio u Babilonu tisuću godina kasnije? Ipak, Kur'an tako kaže gdje se Haman هامان spominje u Kur'anu (Kuran 28:4-6).
I uspostavi ih u zemlji i pokaži faraonu i [njegovu ministru] Hamanu i njihovim vojnicima preko njih onoga čega su se bojali. I faraonova ga je obitelj podigla [iz rijeke] kako bi im postao neprijatelj i [uzrok] tuge.
F) Zabuna oko Marije, Isusove majke:
Na mnogim mjestima, Kur'an spominje Mariju kao sestru Mojsija i Arona i Imranovu kćer. Kuran je pobrkao Isusovu majku s Aronovom sestrom jer obje nose isto ime, iako između njih postoji nekoliko stoljeća.
Kur'an ukazuje da je Marija (Kristova majka) imala brata koji se zvao Aron (poglavlje 19:28) i oca čije je ime Imran (poglavlje 66:12). Njihovu majku zvali su "Imranovom ženom" (poglavlje 3:35) što otklanja svaku sumnju da Mariju, majku Isusovu, brka s Marijom, Aronovom sestrom.
Muslimanski učenjaci priznaju ono što se dogodilo i zbunjeni su i ne uspijevaju u svojim očajničkim pokušajima da opravdaju ovu tešku pogrešku. Njihova proturječna tumačenja ne uspijevaju im pomoći da pronađu rješenje ove dileme. Proučimo ova tumačenja kako bismo vidjeli ova oprečna gledišta.
U kontekstu svog komentara na kur'ansku izjavu da je Marija Aronova sestra (što je zabilježeno u poglavlju 19:28), al-Baydawi (str. 405) je rekao:
"Oh, sestro Aronova (proroka). A ona je bila potomak nekih od onih koji su bili s njim koji su pripadali istoj klasi bratstva. Također se govorilo da je bila jedna od Aronovih potomaka iako je bilo tisuću godina između njih. Govorilo se također da je on (Aron) bio pravedan ili zao čovjek koji je živio u njihovo vrijeme (Marijino vrijeme). Uspoređivali su je s njim da je ismijava ili da je vrijeđa."
Ipak, Kur'an je poništio Baydawijevu izjavu jer Kur'an nije upućivao na moralni odnos, već je naglašavao doslovno značenje. Ako je Kur'an imao za cilj da uzdigne Mariju na istu razinu Arona, poslanika, ili na status Imranove kćeri, zašto se onda spominje da je njena majka Imranova žena kao što je zabilježeno u poglavlju 3:35 ? Očigledno je da je stvar bila ili zbunjena u umu Muhammeda ili Gabrijela, anđela! Nije prihvatljivo da je Kur'an namjeravao reći da Marija uživa isti status kao Aronova sestra i Imranova kći. Stoga je nemoguće tretirati Mariju (Isusovu majku) kao da je Aronova i Mojsijeva sestra.
Suvremeni učenjak koji je preveo Kur'an koji su odobrile saudijske vlasti rekao je (u uvodu stranice 47 poglavlja Obitelj Imran):
"Al Imran preuzima svoj naslov iz stiha 32, gdje se 'obitelj Imran' (Mojsijev otac) pojavljuje kao generički naziv za sve hebrejske proroke od Mojsija do Ivana Krstitelja i Isusa Krista. Ovo uz spominjanje majke Marijine kao 'Imranova žena' (r. 34) i riječi 'Aronova sestra' upućene Mariji (XIX.28) dovele su do optužbe za anakronizam.
Neki kažu da je prorok pomiješao Mariju, Isusovu majku, s Marijom, Mojsijevom sestrom. Većina muslimana vjeruje (na temelju Kur'ane) da se djed Isusa Krista zvao 'Imran' što je također moglo biti ime Mojsijevog oca. U suri XIX 28, gdje se Marija oslovljava kao 'Aronova sestra', smatraju vjerojatnijim osjećajem predaka, dok poriču da postoji bilo kakav razlog za pretpostavku da djevica Marija nije imala brata po imenu Aron."
Dakle, ne uspijevaju nam objasniti zašto je Kur'an rekao da je majka Merjemina žena Imranova, pogotovo ako je Kur'an namjeravao (kako kažu) prikazati samo moralni odnos. To je očita povijesna pogreška, dragi moj čitatelju, jer Marija nije imala brata po imenu Aron .
"Tada je dovela [Isusa] svom narodu, noseći ga. Oni su rekli: "O Marijo, ti si sigurno učinila nešto bez presedana. O sestro Aronova, tvoj otac nije bio zli čovjek, niti je tvoja majka bila nečedna." - Kur'an 19:27-28
"I Merjemu, kći Imranovu, koja je čuvala svoju čednost, i Mi smo udahnuli u (njeno tijelo) duh naš; i ona je vjerovala u riječi Gospodara svoga i Njegove objave i bila je od pobožnih." - Kur'an 66:12
U Bibliji postoji nekoliko imena poput "Mary" - također napisana "Maria" ili "Miriam" na engleskom. Jedna od njih je Isusova majka:
"Sada je rođenje Isusa Krista bilo ovako: nakon što je njegova majka Marija bila zaručena za Josipa, prije nego što su se okupili, nađena je s djetetom od Duha Svetoga." - Matej 1:18
Ali Marija koja je "kći Imranova" (u Bibliji napisana "Amram") i "Aronova sestra" bila je Mojsijeva sestra koja je živjela u 15. stoljeću prije Krista:
"Amramova žena zvala se Jokebeda, kći Levijeva, koja se rodila Levijevu u Egiptu; i Amramu je rodila Arona i Mojsija i njihovu sestru Mirjam." - Brojevi 26:59
Stoga, osim ako je Marija imala 1.500 godina kada je rodila Isusa (vidite koliko je Marija imala kada je imala Isusa? ) - doista, osim ako je Josip oženio djevicu staru 1.500 godina - Muhamed je u Bibliji pogrešno shvatio dvije različite žene kao istu Mariju.
5. Više povijesnih pogrešaka u Kur'anu:
Ova prezentacija Jaya Smitha u mnogim se točkama slaže s onim o čemu je već bilo riječi, ali kako postoje i nove informacije, sažetak je dat ispod radi jasnoće.
Tema njegovog izlaganja: Povijesne greške dokazuju da je Kur'an napravio čovjeka!
Smith je također pokazao da Kur'an ima mnogo unutarnjih povijesnih problema, dokazujući da potiče iz ljudskog porijekla, a nije od Boga.
On ističe sljedeće činjenice…
A) Kur'an prerano uvodi Samarijanca
Sura 20:85-87, 95-97: "Samiri su ih odveli na krivi put... [Mojsije] je rekao: "A koji je tvoj slučaj, o Samiri?"
-Ipak, Samarijanci nisu postojali u vrijeme Mojsija (1400. pr. Kr.). Samarićani su stvoreni nakon pada Sjevernog kraljevstva Izraela od strane asirskog kralja Sargona II 722. godine prije Krista, gotovo 700 godina kasnije.
B) I džamija prerano
Sura 17:1 “Slavljen je Onaj koji je svog roba poveo na noćno putovanje od Al-Mesjid al-Haram [Mekke] do Al-Masjid al-Aqsa” [Jerusalem] (poznat kao Mi'radž – 621. godine)
-Kupola na stijeni izgrađena je 691. godine
-Masdžid al Aksa sagrađena je 710. godine
-Ipak, ovo noćno putovanje poznato je kao Mi'raj, koje se navodno dogodilo 621. godine!
-Štaviše, muslimani nisu stigli u Jeruzalem da išta grade sve do 638.-639.
-To nije mogao biti ni židovski hram u Jeruzalemu, jer je uništen 70. godine nove ere!
C) I Coats of Chainmail prerano
Sura 34:10-11: “I mi smo svakako dali Davidu... I učinili smo mu savitljivim željezo, izradili pune kapute i izračunali [precizno] karike.”
-David je živio 1.000 godina prije Krista
-Kaputi od lančane pošte izmišljeni su tek 200. godine prije Krista, 800 godina kasnije!
D) Kur'an pogrešno postavlja raspeća prerano
-S.7:120-124 [Faraon je rekao čarobnjacima u vrijeme Mojsija = 1400. pr. Kr.] "Zaista, ovo je zavjera koju ste urotili u gradu da protjerate iz njega njegov narod... tada ću vas sigurno sve razapeti ." (Također S.20:71)
-S.12:41 [Faraon pekaru u Josipovo vrijeme = 1800. pr. Kr.], “O dva zatvorska druga! 'Što se tiče jednoga od vas, on će natočiti vino da ga pije; a drugi će biti razapet..."
-Mojsijev faraon = 1447. pr. Josipov faraon = 1800. pr
-Raspeća nisu korištena u Egiptu
-Prvi put su predstavljeni 500. godine prije Krista
-Dakle, kur'anska raspeća su na krivom mjestu, a 1.000 – 1.300 godina prerano!
E) Zatim poriče Isusovo raspeće
S.4:157 I [zbog] njihove riječi: "Zaista, mi smo ubili Mesiju, Isusa, sina Merjemina, Allahovog poslanika." Nisam ga ubili, niti su ga razapeli"
-Grčki talus (Samaritan hist. 52 ad) govore o raspeću
- I Flegon Grk (rimski pisac 1. st.)
-Josip Flavije Židovski povjesničar - ad 37 do 90)
-Tacit (rimski povjesničar -110. god.)
-Dakle, grčki, rimski i židovski povjesničari od 1. do 2. stoljeća SVI se slažu da je Isus bio na križu.
F) Ima pogrešnu Mariju
-Sura 19:28 = “O Merjeme, ti si sigurno učinila nešto bez presedana. O sestro Aronova”
-Sura 66:12 = "I Merjem, kći Imranova, koja je čuvala svoju čednost"
-Sura 20:30 = "Aron, moje [Mojsije] brate"
-Miriam je sestra Arona i Mojsija
-Svo troje su Amranova djeca (Izl 6:20)
-U Luki Marijin Otac nije Amran, nego Heli (Luka 3:23)
-I živjela je 1400 godina nakon Arona i Mojsija
G) Brka faraona, babilonsku kulu i Hamana
Sura 40:36-37 (i S.38:28) “I faraon je rekao: “O Hamane, sagradi mi toranj da bih mogao doći do puteva - puteva u nebesa - da mogu gledati u božanstvo Mojsije; ali doista, mislim da je lažov.”
-Egipat nikada nije izgradio kule. Gradili su piramide i hramove
-Haman nije bio Egipćanin, već Perzijanac
-Estera 3:1 = Haman je bio ministar perzijskog kralja Ahasvera (Kserks 1 prema Grcima) i vladao je između 486.-465. pr.
- Dakle, faraon (1500.pr.n.e.) i Haman (510.pr.n.e.) nikada se nisu sreli
H) To čini Aleksandra Velikog nevjerojatnim inženjerom
I) Prerano se odnosi na 'futurističke' kovanice (Dirham).
-Sura 12:20 "odbrojano nekoliko dirhema" (kovanice korištene za kupnju Josipa)
-Josip je živio 1800. godine prije Krista
-Kovanice su stvorene = 600. godine prije Krista od strane Lidijanaca
-Dirhami su uvedeni nakon 661. godine, od strane obitelji Sufyani
-Može li ovo biti kasnija Redakcija?
ZAKLJUČAK: Ko god je pisao Kur'an nije poznavao svoju povijest
-Kuran prerano uvodi Samarijance, džamije, lančane kopče, raspeća i dirhame
- Prekasno uvodi Kiblu i Ka'bu u Meku
-To sugerira da je Aleksandar Veliki bio nevjerojatan inženjer
- To zbunjuje SZ i NZ Marije, kao i faraona, Babilonsku kulu i Hamana
-To sugerira da ili autori Kur'ana nisu dobro poznavali svoju povijest, ili da su te priče posudili iz drugih izvora sa malo diskrecije sa svoje strane
-U svakom slučaju, ovo još jednom dokazuje da Kur'an nije od Boga nego da su ga stvorili i zapisali ograničeni i slabašni ljudi poput vas i mene.
Neki od javnih komentara kao odgovor na ovaj video vrlo su oštri:
- Gregatyis: Jesu li ikada identificirali blatni ribnjak u koji sunce zalazi svake noći?
- Sonia Azam7: To smo već znali. Ali nevjerojatna stvar je da su muslimani sada suočeni s ČINJENICAMA i oni će SAM to znati. Hvalite Gospodina
- Opit Avengers: Dr. Jay, mislio sam da nam govorite o Houdinijevoj čarobnoj knjizi. Onda sam u posljednjem trenutku shvatio da govorite o Kur'anu.
- Stephen ng'ethe: Kur'an koji je napravio čovjek; Kuran je čovjeka izludio.
- Alex Agudo: Povijesna pozadina Kur'ana je slomljena; Kur'an je revidiran i dostavljen.
- Lorraine Moore: Većina muslimana nikada neće priznati istinu.
- Ankita Nandy: Većina muslimana već zna za ove zablude; samo se boje napustiti islam.
- Vince Klortho: Kur'anu treba prenasloviti - Tisuću i jedna arapska pogreška! To je očito nabatejski doggerel!
- Sat Mat: Izvanredna ekspozicija!!! Nepobitni i opipljivi dokazi koje bi svatko mogao ispitati i provjeriti.
- Romeo Sabaoth: Bio bih šokiran u nedoumici da čak milijun muslimana ostane nakon što ove stvari stvarno postanu viralne. Istina je sve glasnija.
- Grace Roberts: Pogrešno sam shvatila ime Abrahamovog oca!
6. Gramatičke greške u Kur'anu.
Ako je Kur'an 'neponovljiv', i bez ljudske intervencije, onda ne bi trebao imati ni JEDNU gramatičku grešku. Zašto ih ima toliko...?
· U suri 2:177, riječ Sabireen bi trebala biti Sabiroon zbog svog položaja u rečenici (treba slijediti istu gramatičku strukturu kao al mufoon "ispuniti" u suri 2:150)
· U suri 3:59 treba napisati riječi Kun feekunu (koje je sadašnje vrijeme), Kun fakaana (prošlo vrijeme) kao "Budi, i bilo je" mora biti u prošlom vremenu. Zašto je napisano u sadašnjosti, a onda prevedeno u prošlost?
· U suri 4:162, izraz "A (posebno) oni koji obavljaju redovitu molitvu..." je napisan kao al Muqiyhina al salaat, što je opet u ženskom obliku množine, umjesto u muškom rodu množine: al Muqiyhuna al salaat (?). Važno je napomenuti da su dvije sljedeće fraze, "(oni koji) praktikuju redovno dobročinstvo, i (oni koji) vjeruju u Allaha..." ispravno napisani u muškom ljudskom obliku množine.
· U suri 5:69, naslov al Sabioon, koji se odnosi na Sabijane, trebao bi se slagati s "onima koji vjeruju i onima koji čine dobročinstvo", i stoga bi trebao biti napisan al Sabieen (vidi također suru 2:62 'Sabieen i suru 22:17 'Sabieen)
· U suri 7:160, izraz "Mi smo ih podijelili u dvanaest plemena" napisan je u ženskom rodu množine: Uthnati (ženski rod) Ashrat (ženski) Asbaataan. Budući da se odnosi na nekoliko osoba, trebao bi biti napisan u obliku množine muškog roda: Uthnaiy (muški) Ashara Sibtaan
· U suri 63:10, izraz "ja ću biti" napisan je kao akun. Ipak, budući da je negativna izjava, treba napisati u negativnom obliku 'akunu.
· Postoje i druge gramatičke greške koje se nalaze u Kur'anu, kao što su: Sure 2:192; 13:28; 20:66 i dvojine koje zamjenjuju množinu u suri 55
7. Univerzalna relevantnost Kur'ana
Ima li Kur'an smisla za svakoga, svugdje i u bilo koje vrijeme?
Je li Kuran uopće relevantan za 21. stoljeće?
- Kur'an oplemenjuje žene
- Kur'an je objava mira -
8. VIŠE PITANJA O KURANU I ISLAMSKOJ TRADICIJI
8.1. Smjer molitve (Kibla)
8.2. Tradicionalna Kaaba u Mekki
9. KAKO SE KUR'AN BAVI TAKVIM PROTURJEČNOSTIMA POPUT UKIDANJA
Sam Kur'an opominje protiv ukidanja (izmjena tekstova Kur'ana).
- U surama 6:34 (i 10:65) u kojima stoji: "...Ne postoji niko ko može promijeniti Allahove riječi (i odredbe)".
- Sura 4:82 glasi: "Zar oni ne smatraju Kur'an? Da nije od Allaha, sigurno bi u njemu našli mnoga neslaganja."
Ipak, Kur'an također podržava ukidanje (kontradikcije).
- Postoji 'zakon ukidanja' unutar Kur'ana: Sura 2:106,108: "Mi zamjenjujemo jednu objavu drugom..."
- Sura 17:86 glasi: "Da je naša volja, mogli bismo oduzeti ono što smo ti nadahnuto poslali."
- Sura 16:101 glasi: "Ni jednu našu objavu ne poništavamo i ne činimo zaboravljenom, već zamjenjujemo nečim boljim ili sličnim; zar ne znaš da Allah ima moć nad svim stvarima?"
- Jalalu'd-Din je tvrdio da su mnogi stihovi ukinuti, neki tvrde oko 225 stihova: Neki to opravdavaju kao 'Progresivno otkrivenje', ali u razdoblju od 22 godine?
Više za čitanje o ovoj temi:Odgovor na ovo pitanje naći će se u sljedećem poglavlju 3.5
- Zar Kur'an nije samo knjiga koju je napravio čovjek?
- Može li ovo biti ono... Kur'an je lažan?
- Je li Muhamed onda lažni prorok?
Dobrodošli da ovdje nastavite sa sljedećim poglavljem
Što je s ukidanjima u Kur'anu?
Kommentare
Kommentar veröffentlichen